![]() | ||||||
Vragen en antwoorden
Ja, De Ouderlijn is volledig gratis voor instellingen of begeleiders.
U kunt uw boodschap inspreken dankzij een gratis nummer, waardoor u dus gegarandeerd geen gesprekskosten hoeft te betalen vanop een vaste lijn.
U kunt de dienst bellen wanneer u dat wilt. Toch raden wij u aan de reiscode minstens enkele dagen voor uw vertrek aan te vragen, zodat u tijd genoeg hebt om ze aan de ouders door te geven.
Ja, De Ouderlijn is bereikbaar met elke type toetstelefoon: mobiele telefoons, telefooncellen, point phone, vaste lijnen...
Ja, begeleiders kunnen van de dienst gebruik maken in elk land ter wereld. De Ouderlijn is dus voor u beschikbaar, wat uw reisbestemming ook is.
Nee, er komt geen contract of verplichting bij kijken. De Ouderlijn is vrij beschikbaar.
Als u vanuit het buitenland belt, betaalt u de gesprekskosten van een normaal telefoontje vanuit dat land naar België.
Op eenvoudige aanvraag kunt u echter de kosten van gesprekken vanuit het buitenland van ons terugbetaald krijgen.
De maximumduur van elke boodschap bedraagt 7 minuten.
En u kunt zo veel boodschappen inspreken als u maar wilt.
Zoveel u maar wilt, de hoeveelheid berichten die u kunt opnemen is onbeperkt.
Het beluisteren van de boodschappen kost de ouders 0,75 € per minuut.
Gemiddeld duurt het beluisteren van een bericht zowat 2 minuten.
Uw reiscode blijft nog enkele weken na uw terugkeer geldig.
Ja, elke reiscode komt overeen met één enkele reis, maar de handleidingen en telefoonnummers blijven dezelfde voor alle reizen.
|
||||||
De Ouderlijn - info@deouderlijn.be - Franstalige versie |